„Pošta Srbije“ detektovala novu internet prevaru

|   Info
Korisnici WhatsApp aplikacije na meti internet prevare.
Foto: Pixabay


JP „Pošta Srbije“ detektovala je novu prevaru kojom se zloupotrebljavaju ime i obeležja kurirske službe „Post Express“. U  pitanju je fišing prevara (pokušaj krađe podataka građana) čija su meta korisnici aplikacije WhatsApp i nekih sajtova za kupoprodaju. Prevarne poruke koje korisnici dobijaju sadrže link ka lažnoj  stranici „Post Express“ usluge, koja nije u vlasništvu JP „Pošta  Srbije“, a na kojoj se traži uplata novca putem platnih kartica.

Ističemo da ni „Pošta Srbije“, ni „Post Express“ ne komuniciraju sa građanima na ovaj način i savetujemo im da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. U sklopu mera koje preduzima na sprečavanju i otkrivanju  prevarnih aktivnosti, „Pošta Srbije“ obavestila je i MUP Srbije - Odeljenje za visokotehnološki kriminal kako bi preduzeli mere na otkrivanju počinilaca ovog krivičnog dela.

U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP „Pošta Srbije“ čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom
od 8 do 15 časova.

 

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar