Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP “Pošta Srbije“, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
JP “Pošta Srbije” napominje da nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i savetuju građanima da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP “Pošta Srbije”, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP “Pošta Srbije“, čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
“Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije”, saopšteno je iz JP “Pošta Srbije“.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!