Izvor: FoNet, RTS
Već 1. novembra prošle godine prestalo je da radi 106 blagajni EPS, a do 1. februara naplata je bila produžena samo u po jednoj blagajni u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu, gde ima i najviše korisnika.
"Građani će i dalje moći da na našim šalterima dobiju informacije o računu, ugovorima, da potpišu ugovore, podnesu prigovore, reklamacije, kao i da dobiju informacije o dugu", rekao je izvršni direktor snabdevanja u EPS Aleksandar Bjeličić.
Prema njegovim rečima, broj korisnika aplikacije "Uvid u račun" dostigao je 720.000.
Bjeličić je kazao da građani tu mogu da dobiju informacije o računu, uplatama u prethodne tri godine, potrošnji prethodne tri godine, te da podnesu prigovore i reklamacije i da plate račune preko portala.
Građani će račune za struju moći da plaćaju na šalterima "Pošte", banaka i drugim šalterima za naplatu.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!