Izvor: FoNet, Glas Amerike
Promena imena se dešava u trenutku kada se bivši zaposleni u Fejsbuku u javnost pojavljuju sa navodima da kompanija svojim odlukama ugrožava korisnike i stavlja njihovu bezbednost ispod profita.
Izvršni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg je na virutelnom sastanku rekao da novi naziv predstavlja "metaverziju" - virtuelni prostor za koji se veruje da će naslediti sadašnji internet, ali da ime društvene mreže i dalje ostaje Fejsbuk, mavodi VOA.
Zakerberg je pokazao demo-snimke kako će izgledati "metaverzija" - ljudi će moći da se povezuju kao avatari i da se, u digitalnoj 3D verziji, transportuju na određena mesta u određeno vreme.
Trenutno je naš brend usko povezan samo sa jednim proizvodom koji ne predstavlja sve što radimo sada, a kamoli u budućnosti, rekao je Zakerberg.
Fejsbuk mesečno prijavljuje da ima oko 2,9 milijardi korisnika, a promena imena kompanije jeste veliki korak za Fejsbuk, ali nije prvi put - 2019. Fejsbuk je napravio novi logo kako bi se razlikovala kompanija od društvene mreže.
Promenom imena kompanije, Fejsbuk pokušava da smanji štetu zbog kritika u javnosti i odvoji ostale servise od društvene mreže, ocenio profesor marketinga na Univerzitetu Džordžtaun Prašant Malavija.
Kompanija Gugl je takođe 2015. odvojila internet pretraživač od ostalih proizvoda time što je osnovala novu holding kompaniju Alfabet.
Ime je promenila i kompanija Snepčet u Snep kada je počela da proizvodi i pametne naočare, podseća VOA.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!