Nakon Novog Sada, Čačka i Niša javna rasprava održana je i u Beogradu. Raspravu sprovodi Kabinet predsednika Vlade i traje od 1. februara do 1. marta, a cilj donošenja nove Medijske strategije je da uokviri budući razvoj sveukupne medijske scene u Srbiji.
"Želim ličnim prisustvom da pokažem koliko je za Vladu Srbije ovo važna tema", naglasila je premijerka Srbije Ana Brnabić.
Izradu nacrta strategije karakterisala je transparentnost i inkluzivnost, kaže zamenik šefa misije OEBS-a Žozef Melot.
„Ovo je odličan primer kako domaći akteri preuzimaju odgovornost na reformskim dostignućima“, izjavio je Melot.
Očekivani rok za usvajanje nove Medijske strategije je druga polovina aprila, izjavio je predsednik Radne grupe za izradu Dejan Stojanović.
Nikola Miloradović.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!